ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ GR
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ EN
Απόστολος Γιοβάνης
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ
Σημερινή θέση
Ο Απόστολος Γιοβάνης είναι Καθηγητής του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Τίτλοι Σπουδών και Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
- Πτυχιούχος Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης Πολυτεχνείου Κρήτης.
- Κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Ειδίκευσης «Βιομηχανική Διοίκηση» του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης
- Διδάκτορας του τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης Πολυτεχνείου Κρήτης στο γνωστικό πεδίο του Επιστημονικού Μάρκετινγκ
Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εντοπίζονται στην γνωστικό πεδίο της Διοίκησης Μάρκετινγκ, της Έρευνας Αγοράς και των Ποσοτικών Μεθόδων με εφαρμογή στο Μάρκετινγκ και τη Διοίκηση.
Σχετικά με το ΠΣ μαθήματα που έχει διδάξει
Διδάσκει το μάθημα «Στατιστικές Μέθοδοι & Ποσοτικές Μέθοδοι για Λήψη Αποφάσεων στο Δημόσιο Τομέα».
Συνοπτική περιγραφή ερευνητικού- συγγραφικού έργου και γενικά στοιχεία για την αναγνώρισή του
Έχει δημοσιεύσει 52 επιστημονικές εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά υψηλού κύρους και απήχησης, 10 επιστημονικές εργασίες στο τόμους με συλλογές άρθρων, περισσότερες από 45 επιστημονικές εργασίες σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Έχει επιμεληθεί την έκδοση δύο ξενόγλωσσων βιβλίων στην ελληνική γλώσσα σε θέματα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και Διοίκηση Μάρκας και διετέλεσε συνεκδότης ενός τόμου με συλλογές άρθρων. Η εργογραφία του αναγνωρίζετε ευρέως καθώς εμφανίζει περισσότερες από 2.500 ετεροναφορές στο Google Scholar και περισσότερες από 800 ετεροαναφορές στη βάση Scopus.
Ακαδημαϊκή- επαγγελματική εμπειρία και δραστηριότητα
- Από 2009 μέχρι σήμερα διατελεί μέλος ΔΕΠ του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του πρώην ΤΕΙ Αθήνας (2009-2018) και του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής (2018- ).
- Στα 6 χρόνια λειτουργίας του ΠΑΔΑ έχει διατελέσει Πρόεδρος (2 θητείες – 4 έτη) και Δντης του Τομέα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων.
- Διατελεί από 2021 έως σήμερα Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων ΜΒΑ» και είναι μέλος του Ερευνητικού Εργαστηρίου «Μάρκετινγκ και Έρευνας Αγοράς»
- Έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 10 ερευνητικά έργα, σε 1 εκ των οποίων ως Επιστημονικός Υπεύθυνος.
- Πριν την ενασχόλησή του με την 3βάθμια εκπαίδευση διετέλεσε επί 11ετία ανώτερο διοικητικό στέλεχος σε ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις σε θέματα διοίκησης μάρκετινγκ επιχειρησιακών πελατών και διαχείρισης σχέσεων με πελάτες.
- Είναι μέλος του ΤΕΕ, του Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC) και της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών (ΕΕΕΕ).